Silniki V8 do Nissana Patrola, Toyoty Land Cruiser i innych samochodów
Największą bolączką właścicieli samochodów terenowych jest moc ich silników , dlatego też chcielibyśmy zaproponować Państwu alternatywne zespóły napędowe do Nissan Patrol i Toyota.
Fabrycznie Nowe silniki GM z kompletnym montażem:
GM Diesel wolnossący 6.5 V8 180 Hp , 510 Nm
GM Turbo Diesel 6.5 V8 220 Hp , 580 Nm
GM Turbo Diesel 6.5 V8 300 – 320 Hp , 680 Nm Peninsular
V8 Diesel 300-320 hp 800 Nm Am-General
GM Chevy 350 ( gaźnikowy ) 330 Hp
GM LS1 5.7 Benzynowy 350-400 Hp
GM LS 6.2 Benzynowy 430 HP
GM LS Performance 490 hp
GM LS Performance 525 hp
GM Performance 6.2 480 hp
GM LS 7.0 Benzynowy 500 Hp
Silniki LS mogą współpracować zarówno z manualnymi jak i automatycznymi skrzyniami biegów GM 4L80E i 6L80E
Zestaw automatycznej skrzyni biegów GM 4L80E
- Zestaw automatycznej skrzyni biegów GM 4L85E
- Zestaw automatycznej skrzyni biegów GM 6L80E
- W skład zestawu skrzyń automatycznych wchodzi :
- Nowa skrzynia GM 4L80E, 4L85E lub 6L80E
- Zestaw umożliwiający sterowanie skrzynią biegów poprzez mechaniczną pompę wtryskową
- Zetaw Marks4wd do połączenia skrzyni GM z reduktorem Nissan lub Toyota
- Kompletny montaż
- Chłodnicę oleju skrzyni biegów
Posiadamy również w swojej ofercie używane silniki GM:
- GM Diesel 6.5 V8 220 Hp , 580 Nm
- GM Diesel wolnossący 6.5 V8 180 Hp , 510 Nm
- GM Benzynowe V8 LS1 , LS3 , LS7 ( Corvette )
Przebiegi od 9 do 20 tyś km ( gwarantowane przez firmę GM )
Na montaż wszystkich silników GM Diesel udzielamy ROCZNEJ gwarancji producenta bez limitu kilometrów Silniki Benzynowe GM LS objęte są DWULETNIĄ gwarancją.
Silniki V8 Diesel pochodzą bezpośrednio z fabryki GM lub z zakładów montażowych. Wszystkie oferowane przez nas zestawy napędowe ( Power Pack ) są produkowane w USA. Nowe Silniki 6.5 Diesel pochodzą z fabryki GM , wyposażone są w fabryczne sprzęgło GM , mechaniczną pompę wtryskową.
Silniki są doposażane w naszej firmie według indywidualnej specyfikacji klienta.
Zestawy montażowe zawierają
- PowerPack V8 ( 6.2 , 6.5 , 6.5 Turbo )
- australijski zestaw montażowy Marks4wd do Nissan Patrol Y60/Y61 lub Toyota Lancruiser 80/100
- montaż w samochodzie , zespolenie jednostki V8 ze skrzynią biegów zarówno manualną jak i automatyczną
- wykonanie układu wydechowego
- ustawienie parametrów pracy silnika V8 z danym egzemplarzem samochodu
- aluminiowa chłodnica płynu + 110 %
- badanie techniczne z Okręgowej Stacji Diagnostycznej o zmianie jednostki napędowe umożliwiające zmianę w dowodzie rejestracyjnym danych na temat pojemności i mocy silnika
Warunki techniczne montażu
Nissan Patrol
Silniki i zestawy do ich montażu można stosować wyłącznie ze skrzyniami biegów od silników 3.0 i 4.2. W wypadku samochodu z silnikiem 2.8 należy wymienić skrzynię biegów. Koła zamachowe wraz ze sprzęgłem dostarczane są łącznie z silnikiem GM
Toyota Land Cruiser 80/100
Silnik GM można połączyć z każdą fabryczną skrzynią biegów. Sprzęgło pozostaje z silnika fabrycznego.
Eksploatacja
Na miejscu posiadamy stały magazyn części zamiennych i eksploatacyjnych. Gwarantujemy dostęp do pozostałych części zamiennych w ciągu 5 – 7 dni roboczych.
Średnie spalanie samochodu wyprawowego na kołach 35 cali
- 6.2 Diesel 12-15 l/100 km
- 6.5 Diesel 13-15 l/100 km
- 6.5 Turbo Diesel 220 Hp 12-16 l/100 km
- 6.5 Turbo Diesel 300 Hp 13-17 l/100 km
Podsumowanie
Silnik GM jest sprawdzoną jednostką napędową V8 , bardzo ceniony za prostotę budowy i obsługi , charakteryzujący się bardzo długą żywotnością. Silnik jest lekki , waży niewiele więcej od 3.0 Nissan a zdecydowanie lżejszy od 4.2 Toyota. Bardzo znany i lubiany w Australii gdzie jest powszechnie montowany w samochodach terenowych.
Od 2000 roku w samej Australii dzięki zestawom montażowym Marks4wd zamontowano ponad 15.000 sztuk silników GM.